دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته

مریم ورمقانی؛ عظیم زارعی؛ داوود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

دوره 18، شماره 62 ، تیر 1402، ، صفحه 123-159

https://doi.org/10.22054/tms.2023.73204.2832

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش ارائه مدل هوشمندی برند گردشگری در استارت‌آپ‌های گردشگری و آزمون اعتبار آن مدل بود. در بخش کیفی از رویکرد نظریه داده‌بنیاد استفاده شد. در این بخش، با استفاده از روش نمونه‌گیری گلوله‌برفی با 6 نفر از اساتید دانشگاه و 18 نفر از مدیران برند استارت‌آپ‌های گردشگری مصاحبه شد. در بخش کمی، جامعه آماری شامل مدیران و ...  بیشتر